nu sitter det ett nytt grenrör på plats (bling bling )
har precis lagt en order på lite svarta siliconslangar för bygget av min CAI kit (3" böjar och ett kolfibersimota filter) samt några svarta vacumslangar.
får se om jag hinner byta till coilovers idag eller ej
beställt lite servicegrejor dvs kamrem och spännare.
Lackat ventilkåpan, monterat fjäderbenstaget samt byggt en cover för servobehållaren samt spolarvätsketanken. även byggt ett "insugskit" med mitt Simotakolfiberfilter
blir lite blandade bilder på inredningen som är klar nu samt motorrummet.
idag så fick jag hjälp av jensclaudius (på forumet) att bygga egna adaptrar/kontakter för den aktiva audiobahn baslådan jag hade liggandes, blev kanon nu dunkar den o spelar fint Damsög ur bilen idag och satte dit golvmattorna jag köpte idag
Röda färgen är svårt att återge med min kamera
och några bilder på motorrummet (nu är även angeleyes inkopplade, enda anmärkningen jag hade på bes var att de inte var inkopplade)
skulle blivit klar mycket tidigare men pga lackarna så blev den inte det... så jag har lessnat lite på den och så ska vi köpa hus och då får man tyvärr prioritera (5 bilar kanske är lite mycket )
men måste säga att jag är väldigt nöjd över hur bilen blev, som katharina (blivande frun) och till och med min lätt sura far sa att denna är den bästa bilen du byggt
Alltid kul att höra men lite synd då att behöva göra sig av med just den när den blev så bra. Men ska du köpa hus så finns det ju viktigare saker att lägga pengarna på just nu Frun måste ju oxo vara nöjd annars kanske det blir brist på annat haha